TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ
Adalet, hikmet, merhamet, iyilik, doğruluk, çalışkanlık, faydalı olmak ve güzellik gibi değerler üzerinde yükselen bir medeniyet mirasına sahip olan milletimiz, Türkiye Yüzyılı’nda eğitim adına kararlı adımlarla geleceğe hazırlanmaktadır. Türk eğitim sistemi bütün ideolojilerin üstünde millî bir şahsiyetin oluşumuna katkı sağlamak ve millî bilince sahip şahsiyetlerden oluşan bir toplum oluşturabilmek adına ahlaklı, erdemli; milleti ve insanlık için iyi, doğru, faydalı ve güzel olanı yapmayı ideal edinmiş bilge nesilleri hedefler. Eleştirel düşünebilen, sorgulayan, araştıran, mesuliyet ve ülkü sahibi; yalnızca medeniyete uyum sağlayan değil etkin olarak medeniyet kurucusu ve geliştiricisi nesiller yetiştirmek diğer hedefleri arasındadır. Eğitim sisteminin her unsuru; zihinsel, duygusal, bedensel, sosyal, manevi olarak dengeli ve güçlü insanlar yetiştirmeye hizmet etmek için yapılandırılır.
meb_iys_dosyalar/16/01/767112/dosyalar/2024_05/01090112_ogretim_programlarinin_perspektifi.pdf
BÜTÜNCÜL EĞİTİM YAKLAŞIMI
meb_iys_dosyalar/16/01/767112/dosyalar/2024_05/01090233_butunculegitim.pdf
ERDEM-DEĞER-EYLEM MODELİ
meb_iys_dosyalar/16/01/767112/dosyalar/2024_05/01090400_erdemdegereylemmodeli.pdf
ÖĞRENCİ PROFİLİ: YETKİN VE ERDEMLİ İNSAN
meb_iys_dosyalar/16/01/767112/dosyalar/2024_05/01090510_ogrenciprofili_yetkinveerdemliinsan.pdf
ÖĞRENME ÇIKTILARI ÇERÇEVESİ
meb_iys_dosyalar/16/01/767112/dosyalar/2024_05/01090607_ogrenmeciktilaricercevesi.pdf
SİSTEM OKURYAZARLIĞI
meb_iys_dosyalar/16/01/767112/dosyalar/2024_05/01090728_sistemokuryazarligi.pdf
SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİ
meb_iys_dosyalar/16/01/767112/dosyalar/2024_05/01090829_sosyalduygusalogrenmebecerileri.pdf